Ale ruch w temacie
Po pierwsze to firmy usługowe składają wyłącznie JEDNO zbiorcze zestawienie, co wynika z zapisów określonych w rozporządzeniu:
Przypis 7: "należy wypełnić tabelę osobno dla każdego miejsca powadzenia działalności, z wyjątkiem usług , o których mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 22 Ustawy o odpadach".
Przypis 8: "W przypadku posiadania decyzji na prowadzenie działalności na terenie całego kraju lub na określonym obszarze należy wskazać adres siedziby lub miejsca zamieszkania posiadacza odpadu"
To, że ustawa jest aktem nadrzędnym nie ma znaczenia bo właśnie rozporządzenie ma uszczegóławiać przepisy i podkreślać wyjątki w nich występujące.
Tak więc posiadacze PGO składają zbiorcze zestawienie wyłącznie do Marszałka odpowiedniego do ich siedziby.
Jeżeli Paweł uważa inaczej to poproszę o interpretację MŚ.
Coolmamcik oczywiście masz rację - sprawozdanie musi być rozbite na poszczególne sklepy, nie tylko na gminy.
Formularz jest niedopracowany wyłącznie z punktu widzenia wielkich sieci handlowych, które muszą tworzyć całe tomy sprawozdań.
Co do zagadki Coolmamcik to należy złożyć zbiorcze zestawienie:
- do Marszałka odpowiedniego do siedziby (odpady z siedziby + odpady z działalności usługowej + odzysk)
- do Marszałków odpowiednich do lokalizacji baz sprzętowych (odpady z baz)
Wypełniamy dział 2 i tabelę A i C w dziale 5.
Jeżeli bazy sprzętowe są na terenie różnych województw to składamy w sumie 4 zbiorcze zestawienia do 4 Marszałków, a jeżeli są jakieś kombinacje na terenie tego samego województwa to odpowiednio mniej.
Miałem przyjemność widzieć zbiorcze zestawienie jednej z dużych sieci handlowych i to dopiero jest "fajne".
Pozdrawiam!