Przy dokonywaniu wpisu do rejestru podmiotów zwolnionych z obowiązku posiadania zezwolenia na zbieranie odpadów podaje się KODY odpadów co jasno wynika z zapisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 r. w sprawie zakresu informacji podawanych przy rejestracji przez posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń oraz sposobu rejestracji (Dz.U. 2001 nr 152 poz. 1734).
Mimo iż pozycje 20 01 35* i 20 01 36 zostały uchylone poprzez ostatnią zmianę Rozporządzenia, o którym wspominasz to paragraf 2 pkt. 2 aktualnego brzmienia tego Rozporządzenia mówi, że do rodzajów odpadów, których zbieranie nie wymaga zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania "zalicza się również odpady stanowiące zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w Ustawie o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym".
Ponieważ rozporządzenie określające sposób wpisu do rejestru precyzyjnie wymaga podania kodu odpadu to należy go umieścić we wniosku o wpis do rejestru.
To, że kody z grupy 20 zostały usunięte to nie problem bo zapisy rozporządzenia równie jasno precyzują, że wszystkie odpady sprzętu elektronicznego podlegają zwolnieniu pod warunkiem, że są zbierane w "punktach serwisowych wykonujących naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu elektrycznego i elektronicznego"