Dzień dobry,
Mam pytanie dotyczące kodów 08.03.18, 16.02.16, 16.02.14.
Firma, w której jestem zatrudniony chciałaby otrzymać pozwolenie na odbiór odpadów drukarskich (utylizacja będzie zlecana firmie trzeciej). Mowa dokładnie o kasetach tonerów, kartridżach po tuszach oraz elementach takich jak zużyte moduły światłoczułe, zbiorniki na zużyty toner czy też innych częściach urządzeń wymagających okresowej wymiany.
Zgodnie z informacjami znalezionymi na forum w przypadku kaset i kartridży (przypuszczam, że zbiorniki na zużyty toner również się tu kwalifikują) wystarczy posiadać zezwolenie na odbiór odpadów oznaczonych nr. 16.02.16. Jak wygląda sprawa w przypadku pozostałych elementów? Czy pozwolenia dotyczące odpadów o nr. 08.03.18 i 16.02.14 będą wystarczające?
Uprzejmie proszę o odpowiedź.