W związku z przebudową serwisu forum zostało zablokowane.
Moderators: moderator, Hanna Marliere
by beatal86 » Tue Jul 03, 2012 2:51 pm
JESTEŚMY FIRMĄ KTÓRA ZAJMUJE SIĘ ZIELENIĄ I JEDNOCZEŚNIE CZASEM ZDARZA SIĘ NAM ODBIERAĆ ODPADY BĄDŹ JE TRANSPORTOWAĆ. JEDNAK MAM PROBLEM Z WYPEŁNIENIEM NOWEGO SPRAWOZDANIA KWARTALNEGO. CZY MÓGŁBY MI KTOŚ POMOC W TYM ZAKRESIE I ROZWIAĆ WSZELKIE WĄTPLIWOSCI.
PROSZE O INFORMACJE CZY MUSIMY PROWADZIĆ EWIDENCJĘ ODPADÓW, JEŻELI W WIĘKSZOŚCI ODDAJEMY TE ODPADY DO ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
-
beatal86
-
- Posts: 2
- Joined: Tue Jul 03, 2012 2:35 pm
by Camillo » Fri Jul 20, 2012 12:26 pm
Zasadniczo każdy przedsiębiorca, który wytwarza odpady powinien prowadzić ewidencję odpadów. Oczywiście jak zwykle są wyjątki i mówi o tym Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów odpadów lub ich ilości, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów oraz kategorii małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą prowadzić uproszczoną ewidencję odpadów.
-
Camillo
-
- Posts: 52
- Joined: Fri Apr 13, 2012 3:41 pm
- Location: Łódź / Warszawa
-
by kamilos747 » Mon Jan 20, 2014 11:05 am
Jak wypełnić sprawozdanie kwartalne w zakresie odbioru odpadów. W dużym skrócie - dostałem info Urzędu miasta. ze jeżeli posiadamy KPO na stosowny odpad to nie umieszczamy tego odpadu w sprawozdaniu kwartalnym (gdyż jest to zbieranie odpadów). W sprawozdaniu kwartalnym umieszczamy informacje dot. odebrania odpadów od właścicieli nieruchomości.
Odpady zebrane (czyli te, które są potwierdzone za pomocą KPO) wykazujemy w rocznym sprawozdaniu do marszałka.. Proszę o informację czy takie stanowisko jest słuszne.
-
kamilos747
-
- Posts: 54
- Joined: Tue Sep 03, 2013 7:22 am
Return to Prawo, definicje, interpretacje.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest