Posiadam na terenie zakładu dwie instalacji IPPC i dla nich Pozwolenia zintegrowane, które określają ilość odpadów jaka może zostać wytworzona na terenie tych instalacji. Oprócz tego mam inną instalację (nie IPPC) oraz biura dla których mam wydane pozwolenie na wytwarzanie odpadów. Zakład mojej wielkości jest zobligowany do prowadzenia KEO i KPO. Jak prawidłowo prowadzić ewidencję dla zakładu? Jak Wy prowadzicie ją w przypadku zakładów z instalacjami IPPC i innymi?
Ja wprowadziłam tz. KEO wewnetrzne prowadzone na każdym z działów. W ten sposób otrzymuję informację ile odpadów wywtorzonych zostało na każdej instalacji i czy nie przekroczyliśmy pozwoleń. Oprócz tego wypełniam osobiście KPO i KEO, regulowane ustawą. Na drukach KEO wpisuje odpad bez względu na to na jakim dziel powstał. Czy takie prowadzenie ewidencji może być ? Nadmienie, że posiadamy ISO 9001 i wszytkie druki wprowadziłam w ten system.