Witam,
jestem monterem elektrotechnicznym i serwisantem kilku obiektów gastronomicznych i biur. Często wymieniam w różnych obiektach osprzęt i części maszyn i instalacji. Są to głównie sprzęt biurowy, płyty grzewcze, elementy stalowe, świetlówki, oprawy itp wszystko co się zużywa w tego typu obiektach. Czy ja jako monter mogę wystawić legalnie firmie dla której wymieniam taki sprzęt dokument o przejęciu w/w elektro-śmieci a później zutylizować je czy to w hurtowni gdzie kupiłem nowe części czy w jakiejś firmie specjalistycznej? Chodzi mi o rozwiązanie w którym ja jestem tylko pośrednikiem ale fizycznie ja wystawiam dokument dla klienta a on może przedstawić ten dokument do kontroli firmie/instytucji która go nadzoruje pod względem ekologicznego funkcjonowania. Czy potrzebuje na to jakieś dodatkowe uprawnienia? Jak mógłby wyglądać taki dokument?
Z góry dziękuje za pomoc