Witam!
Przejrzałam forum ale nie odszukałam jednoznacznie odpowiedzi na nurtujące mnie sprawy, bardzo proszę o pomoc kogoś kto się na tym zna!
Jesteśmy mała 4 osobową firmą, praca jest w jednym wynajmowanym pokoju,praca jest biurowa przy komputerach.
Pytanie dotyczy odpadów, które produkujemy.
I teraz pytanie czy wystarczy, że mamy podpisaną umowę z firmą wywożąca śmieci? i do tego np. pisemnie napiszemy, takie oświadczenie, że zużyty sprzęt np toner, baterie wrzucamy do odpowiednich przeznaczonych do tego pojemników a np. monitory oddajemy do sklepu kupując nowy?
Wydaje mi się, że tworzymy tylko odpady komunalne niezagrażające, czyli nie takie, które traktowane są jako niebezpieczne, a te które pod niebezpieczne podchodzą wrzucamy do pojemników.
Czy tak to można załatwić?
Czy np jak by była kontrola to wystarczy?
Czy może jednak obowiązkiem naszym jest prowadzenie jakiś zapisów?