Problem jest następujący. Mamy przetargi na zieleń miejską w których wymagaliśmy dotąd "zezwolenia na odbiór odpadów komunalnych" ponieważ do obowiązków wykonawców należało np. zebranie śmieci na trawnikach, czy opróżnienie kilku śmietników w parku.
Zezwolenie można było stosunkowo łatwo uzyskać i nie było problemu. Wykonawcy pakowali te kilka worków odpadów na skrzyniowego dostawczego i wywozili na śmietnisko (przedstawiając "kwit")
Co teraz od 1 stycznia 2012 ? Wymagania są ogromne dla małych firm zajmujących się zielenią. Po co im 4 śmieciarki z GPSAmi, specjalistycznymi bazami terenowymi itp dla paru worków odpadów miesięcznie...
Jak takie małe firmy zajmujące się zielenią mają sobie poradzić z takimi "zaporowymi" wymaganiami.
Czy może się mylę i nie potrzebują takiego zezwolenia, a wystarczy im zezwolenie na transport. ?
Odpady: leżące śmieci na trawnikach, ewentualnie kilka "miejskich koszy ulicznych" w parku.
Jakbyście rozwiązali ten problem ?
UM_Patrycja