odzysk odpadów z grupy 17

W związku z przebudową serwisu pewne informacje z poprzedniego forum (np. nazwy użytkowników) są niedostępne. Za utrudnienia przepraszamy.

Moderators: moderator, Hanna Marliere

odzysk odpadów z grupy 17

Postby archiwum » Wed Nov 17, 2004 4:39 pm

Witam wszystkich i prosze o sugestie, porady...Mianowice jest firma, która ma zamira kruszyć odpady własnie z tej grupy za pomocą specjalistycznej kruszarki. Jednak we wniosku uwzględnili również odpady oznaczone kodem 17 02 01 do 17 02 03. Jak to się ma czy można tego typu odpady kruszyc na kruszarce w celu np. przeznaczenia na nasypy drogowe, itp???Jak to ugryźć. I jeszcze jedno pytanko. Ma to się odbywac na terenie żwirowni. Niestety nie ma dla tego obszaru planu zagospodarowania przestrzennego i jak to sie ma do art. 13 ustawy o odpadach...muszą wystąpic w takim razie o warunki zabudowy???Czy można im odmowic wydanie zezwolenia na odzysk z uwagi na powyższe. Prosze o pomoc, jestem początkujący w tej branży...a szefowstwa to nie obchodzi. Pozdrawiam
archiwum

Re: odzysk odpadów z grupy 17

Postby archiwum » Thu Nov 18, 2004 10:25 am

Dobrze mówisz,muszą wystąpić o warunki zabudowy. Nie jestem pewien,ale kiedyś widziałem jak ktoś pisząc we wniosku te kody o których ty piszesz,miał na myśli okna.A tak poza tym - przecież kruszarka ten odpad też "łyknie", więc co za problem? Powodzenia.
archiwum

Postby archiwum » Thu Nov 18, 2004 11:27 am

A czy ten obiekt juz istnieje? Czy kruszarka jest stacjonarna czy mobilna?

Co do 17 02 01 to raczej moze byc, ale przy 17 02 03 to bym sie zastanowil. Chyba jest cos takiego jak dopuszczenie produktu budowlanego do uzywania (nie wiem jakie przepisy)?

Co do PZP (plan zagospodarowania) to wydaje mi sie ze mozna wydac decyzje warunkowa do momentu uchwalenia planu - wtedy (napisac to w decyzji), ze sprawa bedzie rozpatrywana ponownie poniewaz wystapia nowe okolicznosci.