Page 1 of 1

selekcja odpadów

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 12:30 pm
by archiwum
Prowadzę firme, która między innymi zajmuje się selektywna zbiórką i
segregacją odpadów. Odpady od przedsiębiorców są u nas segregowane, a
następnie przekazywane organizacji odzysku. Ww. organizacja wydaje dokumenty
potwierdzające przekazania jej odpadów. Jednakże w przypadku przekazania
przeze mnie odpadów pośrednikowi, który następnie przekazuje je organizacji
odzysku nie może wydać mi takich dokumentów. Jak zatem udokumentować, iż
przekazane przeze mnie odpady trafiły do organizacji odzysku?
pozdrawiam, PU

Re: selekcja odpadów

PostPosted: Wed Sep 03, 2003 12:52 am
by archiwum
Można zarządać od pośrednika karty ewidencji odpadów potwierdzonej przez
docelowego odbiorcę. Kwestia sporządzenia odpowiedniej umowy, z tym, że
dopłatę otrzyma tylko pośrednik.

Re: selekcja odpadów

PostPosted: Wed Sep 24, 2003 5:36 pm
by archiwum
Sądze że jeszcze jest kwestia faktury. Jezeli chcesz "sprzedawać" obowiazek recyklingu na rynku to musisz mieć fakture (a co za tym idzie umowe)