SKUP PUSTYCH TONERÓW i KARDRIDŻY

W związku z przebudową serwisu pewne informacje z poprzedniego forum (np. nazwy użytkowników) są niedostępne. Za utrudnienia przepraszamy.

Moderators: moderator, Hanna Marliere

SKUP PUSTYCH TONERÓW i KARDRIDŻY

Postby archiwum » Thu Jan 26, 2006 7:39 pm

Witam!
Jakie trzeba spełnić wymagania: lokalowe itp. aby móc otrzymać zezwolenie na skup i dalszą sprzedaż tonerów i kardridzy do drukarek. Byłam pytać w urzedzie miasta i otrzymałam stertę wniosków do wypełnienia oraz kazali mi się zgłosić w wydziale architektury, aby zmienić charakter pomieszczenia (zaplecza) na ................ (nie wiem chyba na wysypisko śmieci :-)Kazali mi też czekać 3 miesiące na opinię SANEPIDU a ja chce otrzymać zezwolenie jedynie na skup ok 10-15 kg odpadów miesięcznie.Odpady te mają być odbierane codziennie przez firmę, która zajmuje się ich dalszym wykorzystaniem. Może ktos ma już takie zezwolenie i może podzielić się doświadczeniami. Pozdrawiam
Agata
archiwum
 
Posts: 0
Joined: Wed Apr 12, 2006 4:08 am

Return to Archiwum wiadomości

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron